Kõik Wermo tooted -30%! Kampaania kestab 01.04–30.04 või kuni kaupa jätkub.

Korduma kippuvad küsimused


Tasuta transport üle Eesti

NordFurniture pakub kõikidele toodetele tasuta transporti üle Eesti. Kullermeeskond toob kauba tasuta otse tuppa olenemata sellest, mis korrusel sa elad. Raskemate mööbliesemete puhul toob kauba kohale 2-liikmeline kullermeeskond. Kui kaup on tarneks valmis, siis lepitakse e-maili või telefonikõnega kokku päev ja ajavahemik, millal on sobilik kaup kätte saada. Korterisse tarne puhul palume ostukorvis kommentaaridesse märkida, mitmendal korrusel korter asub ning kas majas on lift.


Kui on soov kaubale ise järgi tulla, siis vastava valiku saab teha ostukorvis transporti valides. Seejärel anname märku, kui kaup on lattu jõudnud ning üleandmiseks valmis. Kaupa on võimalik kätte saada meie laost aadressilt Peterburi tee 101b, Tallinn, 13812.


*Kaubavedu ei teostata Kihnu, Ruhnu, Prangli, Vormsi ja teistele väikesaartele.  

14-päevane tagastamisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on tellijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul, välja arvatud toodete puhul (VÕS § 53 lg 4):

– mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tellija isiklikke vajadusi (tellija soovil valitud materjal või lisavarustus) 

– mis on valmistatud tellija esitatud tingimuste kohaselt (tellija esitatud mõõtude alusel eritellimusena toodetud toode) 


Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tellija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tellija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. 


Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud (kui pakendit on võimalik avada seda kahjustamata, siis peab ostja seda tegema, kui aga ei ole võimalik pakendit avada ilma seda kahjustamata, siis ostja selle kahjustumise eest ei vastuta) või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on veebipoel õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist. 


Kauba tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus veebipoe nordfurniture.ee klienditeenindusele, e-posti info@nordfurniture.ee teel. Näidistaotluse saab alla laadida siit. Veebipood ja Tellija lepivad kokku kauba tagastamise transpordivõimalused ning Kauba tagastamise kulud kannab Tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 


Veebipood nordfurniture.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tellijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tellijalt saadud tasud, muu hulgas tellija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, eeldusega, et tagastatud kaup on Veebipoele tagastatud või ostja on esitanud tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 


Tagastamise õigus ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik.

Kas tooteid saab näha ja proovida?

NordFurniture tegutseb ainult e-poe vormis. Tänu sellele saame pakkuda häid hindu ning tasuta transporti üle Eesti. Kullermeeskond toob kauba tasuta tuppa sõltumata korrusest.

Arve koopia e-poest ostes

NordFurniture e-poest saad osta ka ettevõttele. Ettevõtte nime saad sisestada ostuprotsessi esimeses sammus "Kontaktid". Samas sammus saad määrata kauba tarneaadressi. Ettevõtte juriidilise aadressi, mille märgime arvele, saad lisada viimases sammus "Makse". Vaikimisi on määratud "Kasuta tarneaadressi". Valides "Lisa erinev aadress", saad määrata arvele lisatava juriidilise aadressi. Arve saadame sinuni ühe tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist.

Arve alusel tasumine

Kui sa ei soovi maksta veebipoes, siis palun pöördu oma tellimusega NordFurniture meeskonna poole info@nordfurniture.ee. Vormistame sinu tellimuse alusel arve ning saad tasuda pangaülekandega.